Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Trošku ostřejší, ale pravdivé.R^

1 1
možnosti

Při čtení Vašeho článku staršího a mnohem zkušenějšího člověka napadne pár myšlenek. Především - tady je něco špatně. Tady někdo pochybil, tady něco chybí. Nerada používám zkomolená německá slovíčka, ani je nějak neumím pořádně napsat, ale je to kinderstube.

Trošičku chápu, že chcete být "in, cool ...", že Vás nese proud a dav s Vámi smýká zdánlivě vpřed, že se teď tady tohle tak nějak má říkat, psát. Chce se mi ale věřit, že se jednou, až dospějete, budete za svá slova v tomto článku alespoň malinko stydět.

1 0
možnosti

Vážená paní Rampirová. Mohu Vás ujistit, že se rozhodně nesnažím, aby mé články byly jak Vy říkáte "cool". Jde spíše o to, že poslední dobou neplatí jiný projev, než ten ostřejší. Dávám Vám za pŕavdu v tom, že můj článek není nejpřijemnější k osobě pana prezidenta. Myslím si ale, že většina z nás si uvědomuje, že kroky, které dělá jsou přes čáru. Nechci urážet někoho, kdo si to nezaslouží, jenomže u něj důvody bohužel vidím.

1 0
možnosti

Vzhledem k tomu, že mohu vložit do diskuse pouze jeden příspěvěk, odpovím následovně. Pro Dadak Petr: Nejsem žádný novinář, jsem pouze člověk, co má vlastní názor. Jestliže novináři o něm něco takového skutečně píší, spíše by se měl zamyslet proč, nemyslíte? Pro Jan Dočekal: Nevím, jestli jsou momentálně tyto tématické blogy "in". Pokud máte lepší informace než já, sem s nimi. Jiří Řezník: Kampaň pana Zemana, nebyla kampaní v plném slova smyslu. Šlo spíše o neustálé útočení při volebních debetách, zpochybňování autorit apod. Přiznejme si, že voliči tehdy neměli moc valný výběr. Věřili pouze v člověka, který měl být plnohodnotným politikem. Ukázal nám však, že moc pro něj znamená prioritu. Mimochodem mě stejně nepřesvědčil tehdy ani nyní. Miroslav Kříž: Ta věta měla být brána jako metafora na moraváky. Já sama pocházím z Brna, takže jsem spíše hrdá, než abych proti nim něco měla. Jen mě mrzel fakt, že všichni, co se podíleli na rozkolu ČSSD, jsou z Moravy rovněž.

2 2
možnosti
Foto

Tak v prvním kole prezidentské volby měli voliči na výběr mezi snad 8 kandidáty. Já jsem si vybral Táňu. Proč tak neučinilo dalších 5 milionů voličů, nevím. A proč mi dali ti voliči na výběr v druhém kole toliko mezi Zemanem a Schwarzenbergem, také nevím.

Zemana i knížete znají voliči už dvacet let, takže dobře věděli, koho volí. Totéž ukazují i povolební sociologické analýzy. Kampaň je kampaní tehdy, když je učinná a úspěšná. Útočení na protivníka je naprosto v pořádku, protože bez toho nevstřelíte gól, nevhodíte koš. Vůbec nejlepší je protivníka knotautovat.

A já jsem navíc myslel tou kampaní, že musíte při ní projet všemi městy a vesničkami v Česku, tedy osobní střetávání s voliči. A ono i ty mediální střety jsou velmi, velmi vyčerpájící, takže jsou náročné na fyzičku. I na intelekt. Je to v podstatě maraton.

1 1
možnosti

D62a31d59a38k 93P38e76t23r

5. 11. 2013 4:56

Pod vlivem novinářů vám podobných,  je neustále. Tak jste si jen  přikopla.

2 1
možnosti
Foto

Blogy a úvahy na toto téma jsou momentálně "in" ???? ;-D

3 0
možnosti
Foto

Z Vašeho motta: "Budu psát blbosti o blbostech."  Gratuluji, povedlo se vám naplnit docela obstojně Vaše motto.

Jenom pozn.: Kdybyste měla pravdu, tak by pan Zeman nikdy nedokázal absolvovat náročnou prezidentskou kampaň, přesvědčit 1,7 milionů voličů, aby hlasovali právě pro něj.

5 2
možnosti

Namísto toho, aby s moraváky, místo ochutnávání lahodné slivovice, přemýšlel nad odstraněním nepohodlných a upevnění si moci.

Ehm, tedy, máte něco proti Moravákům, milostivá ???;-);-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 56
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1925x
Blog založený na subjektivních názorech o zdánlivě reálných věcech. 

Pokud se chcete na něco zeptat, napište: aneta-machova@email.cz. Upozornění - od jisté doby nediskutuji ve veřejné diskusi, pouze soukromě, díky za pochopení. 

Seznam rubrik