Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

O36t57a51k62a11r 51S88e25k55l

30. 10. 2013 5:32

Sakra , to jsem si početl. V kapitole " Všechno má velké " /nebo tak nějak/ jsem sice očekával něco pikantního. Pak jsem si uvědomil, na jakém jsem serveru:-).

Už jsem měl trochu obavy ze své zaujatosti proti tomu Švejkovi - že jsem totiž sám. Zdá se , že nikoli.

Po včerejším "excelentním" výstupu u Drtinové dojde i snad i méně inteligentním příznivcům, že Hašek je lhář. Ani lhát ale neumí. Když se ho moderátorka opakovaně ptala na tu schůzku u Zemana , potil se i mezi půlkama . Je to holt dárek !!!

1 0
možnosti
Foto

Na takové napoleonky se hodí označení ZLOPRCEK. (tedy opak zlobra) :-)

0 0
možnosti
OF

Vy si myslíte, že když je někdo malý, tak má bydlet v TOI ?

Hašek, stejně jako Napoleon,má své vojáky. Napoleon měl maršály Davouta, Lannese,Soulta..... Hašek má Tejce a Škomacha.

1:3

;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Každý ať se podívá nejprve na sebe a teprve potom se může pouštět do druhých. Ono je to velmi jednoduché přidat se k davu Rv

0 0
možnosti
AM

Je mi velice líto, že jsem se Vás dotkla. Ovšem, jestliže je davové šílenství bráno jako, souhlasím s panem Sobotkou, tak ano, máte pravdu a já se za to vůbec nestydím.

1 0
možnosti
MK

Pěkně jsem se zasmál, slečno autorko, i když je to spíš k pláči. ;-DAle někdy ani komedie nejsou vtipné;-)

5 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS